mysig alldeles-lagom-lördag

Idag har varit en alldeles lagom lördag ^^ Först träffade jag kära Ellen för en nationsfika (fika på nation är sjukt billigt - rekomenderas. Du behöver inte ens ha ett kårleg!). Vidare drog vi hem till mig för att Ellen skulle få se hur jag bor numera. Jättetrevligt och härligt att umgås med henne, som alltid.

Lördagen fortsätter nu med en biokväll, där filmen på menyn är en toppad höjdare (enligt mig). Jag, som älskar politiska thrillers, tror att denna kommer bli ett guldkorn! Jag pratar förstårs om The Kingdom, pyrfärsk thriller när det är som bäst. Jamie Foxx here we come!

Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Tack sweetie! Snart får vi en ny dos pepp skulle jag tro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback