helt otroligt

Men jag hittade faktiskt ett par jeans som passade idag. Jag brukar vanligtvis frukta denna jeans-jakt som tar sin plats nån gång vartannat år eller så. För alla jeans är gjorda efter en stereotyp tjejmodell, och den modellen är verkligen inte jag (harkel). Så det finns aldrig nåt som passar. Oftast är det supertight i midjan men löst vid låren >_< Med andra ord, ganska hopplöst. Om man inte vill lägga ut över 1000 kr på ett par Lewi's eller nåt, men det känner jag faktiskt inte för. Dessutom är inte det nån garanti förresten, senast jag köpte ett par jeans (vilket iofs var Lee, men i ungefär samma prisklass) tappade de passformen totalt efter första tvätten. Great liksom. Så, nä aldrig mer dyra jeans som ändå inte lever upp till prislappen.

Till saken. Idag hittade jag faktiskt ett par som satt som en smäck! Och gissa vart? Vero Moda!? Verkligen det stället jag minst tippade skulle ha jeans för mig (jeans i huvudtaget). Men nu har de tydligen det, Only i olika modeller. Skitsnygga faktiskt. Och inte superdyra heller. Så det blir klart ett par sådana.. eller två (lika bra att passa på). Sen vet man ju aldrig hur de sitter, men de var inte så mycket stretch så man kan ju alltid hoppas. Som man gör varje gång man köper jeans. Suck :P

Mitt huvudsakliga ärende idag var att åka till Ö&B och köpa en dammsugare, vilket jag också gjorde! Skönt att äntligen kunna dammsuga och slippa alla kryp som har rejvparty bland skiten. Huuga!

Ikväll blir det gaaaming hela natten :D Eller så länge jag orkar. Har bunkrat upp med lättchips, dipp o cola. Hihi.

Hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Ängla

Härligt! Skönt med lite nya jeans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback