en dag

En dag kommer sanningen hinna ifatt mig. Fånga mig och riva hela min värld så som jag känner den. En dag kommer allt sjunka in, en dag kommer jag inse vilket helvete som väntar oss. En dag kommer allting förändras, allting kommer falla på plats och jag kommer gå sönder inombords. En dag...

Men idag är inte den dagen. Inte än, snälla. Jag orkar inte... idag är inte den dagen.

Hos min älskling finner jag tröst. Dit vänder jag mig när livet blir för svårt för att leva och när bördan blir för tung för att bära. Hos Dig finner mitt hjärta styrka igen.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Finns för dig alltid gumman. I vått och torrt. Det vet du. Love you.

Postat av: Helena

Ängla: Detsamma underbara du! Alltid. Älskar dig också!

2007-05-03 @ 22:38:00
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback