farmor 90 år

På torsdag ska jag, mamma, pappa och alla mina bröder åka ner och träffa kusinerna för att fira vår farmor/mormor! som fyller 90 år! Det ska bli jätteroligt att träffa min familj och alla kusiner, längtar verkligen. Och självklart ska det bli jätteroligt att träffa farmor!! Det händer alldeles för sällan.

Även om det bara är för 2 dagar ska det bli skönt med en liten minisemester. Komma ifrån skola, jobbsökandet och all press och bara få umgås med min familj. I can't wait!

Nu sovdags. Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Karolina Kjörling

Vad kul det var att träffas! Det måste bli snabbare till nästa gång! kram

2007-03-26 @ 16:18:31
Postat av: Michael Kjörling

Ja det var trevligt! Ett avbrott i flyttningen. Just nu bor vi på hotell i Uppsala! Resan hemifrån till hotellet tog ca åtta minuter! Men i morgon kommer flyttbilen så det finns inga sängar att sova i. De är inplastade och klara för transport. Hoppas flyttningen går bra och att det finns plats för flyttbilen att parkera!

2007-03-28 @ 21:37:26
Postat av: Helena

Karolina: Ja, det tycker jag absolut! Och att vi får umgås lite längre :)

Postat av: Helena

Michael: Visst kan det vara skönt med ett avbrott ibland. Än så länge verkar ju flytten ha gått bra. Vilken fin lägenhet ni har skaffat er.
Vi ses på lördag igen!

2007-03-29 @ 19:54:35
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback