r.i.p herr husläkare

Idag fick jag ett ledsamt och lite överraskande brev från Landstinget. Min husläkare har dött! :( Jättetråkigt. Han hette Thomas och var pappas husläkare också, han tog bort en leverfläck på mig och lugnade mig när jag var nervös för resultatet. Han skämtade om operationen och lekte Cityakuten.... hmm, ja han var väldigt trevlig. Känns verkligen jättetråkigt det här. Han var så ung också, kan inte varit en dag över 40.

I brevet stod det att jag automatiskt blir överflyttad till Thomas efterträdare, undrar vad det blir för prick. Hoppas han/hon är lika trevlig & glad som Thomas var.

Rest in peace!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Åh vad tråkigt. Sorgligt! Då är vi två utan husläkare då...

Postat av: Helena

Ängla: Jaa verkligen sorligt! Trivdes så bra med Thomas :/

2007-06-15 @ 09:02:42
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback