födelsedag coming up

Wiiho nästan glömt det, men om 9 dagar fyller jag 24 år! Det är alltid roligt att fylla år ^^ Så det ser jag fram emot.
Fortfarande sjuk, galet ont i halsen och förkylning. Trots detta fick jag ett ryck nyss och dammsög i rummet. Jag har alltid haft svårt att slappna av om  det är skitigt runt omkring mig. Och för att bli frisk måste man kunna slappna av, so there it goes. Skönt när man kan gå barfota på golvet utan att få diverse smulor och annat mellan tårna.

Snart ska jag nog gå ut och sätta mig halv som halvt i skuggan och fortsätta på Nobels Testamente. Jag har bara hunnit 20 sidor, men som vanligt har Liza Marklund redan fångat mitt intresse.

Hoppas ni har en bra tisdag där ute! Var rädda om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback