fest i dagarna tre

Tack mamma och pappa för ett jättemysigt födelsedagsfika igår! God tårta och trevligt sällskap, för att inte glömma alla vackra blommor (till Er på er bröllopsdag). Ni är så omtänksamma och gulliga, om ni bara visste, Tack!!

Ikväll är det inställelse 18:30 för middag på stan med älskling. Vet inte vart någonstans eller vad som ska hända sen så visst är jag nyfiken! Spännande spännande. Så söt han är som planerar överraskning. Hur kan man inte älska honom?

Och sist, men verkligen inte minst, ser jag jättemycket fram emot imorgon då jag & bästa vännen Ellen ska fira mig. Bryggan står på agendan, och där är det ju såå underbart på sommaren. Riktig utlandskänsla. Toppen ska det bli!

Nu ska jag snart iväg & sola. För övrigt nyser jag hela tiden och kämpar med kli i ögonen. Garanterat pollen... suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback