sköna små ting

som förgyller.

Igår åt jag en underbart god middag med min älskling på Tzatziki. Mums vad gott det är med grekiskt! Sen avnöjt vi en klassisk McFlurry Daim på McDonalds ^^ Hemma spelade vi lite för att sedan se End of Days med Arnold Swartznegger. Love that movie!

Ikväll ska jag besöka härliga Snerikes med Ellen! Det ska bli toppen! Det lutar mot en räkskål faktiskt och kanske vitlöksbröd. Räkor är förvisso kladdigt, men attans vad gott det är. Mums!

Imorgon blir det gaming för hela slanten. Jag måste (måste!) börja mitt crafting yrke lite så jag kan göra bra rustningar. Jag har ju faktiskt lovat Jim en sköld också, så det är väl bara att komma igång. Samla tin, silver, coppar och leather bindings och börja smida. Hej & hå...

Nu är Minoreth level 23, yippie! Om 12 (!) levlar får jag äntligen min egna häst. Jag är såå trött på att springa flera mil varje gång man ska lämna en quest. Tar ju en mindre evighet. Tänk vad lätt allt hade gått om jag hade min egna springare.. suck. Men snart så!

Jag älskar verkligen detta spelet!

image27

Min fina Minoreth, nu lvl 23!


Idag kom min bok jag beställt. Yey. När jag var i Bulgarien i juni så fullständigt sträckläste jag Liza Marklunds Nobels Testamente (jag ÄLSKAR hennes böcker!!). Det går verkligen inte att sluta läsa. Så direkt när jag kom hem beställde jag Den Röde Vargen, pocketversionen på AdLibris (endast 39 kronor och fraktfritt). Boken är fristående (som alla hennes böcker), men rent tidsmässigt kommer den före Nobels Testamente. Så egentligen borde jag nog läst vargen först.. men men, nu har jag den hemma igen och kan knappt vänta på att få börja läsa :)

Och snart snart åker jag & bästis utomlands... yippie!

Det är de små tingen som förnöjer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback