tack allihopa!

Vilken underbar kväll det blev igår!! Jag är så glad att alla kunde komma och att alla hade så trevligt! Och jag kommer nog sent glömma Johans min när jag drog av ögonbindeln och 14 av hans närmaste vänner stod där och sjöng "Ja må han leva" för fulla muggar! Vilken grej :D
Sen blev det god mat (3 rätters för födelsedagsbarnet och hans flicka) följt av en riktigt rolig partykväll med härlig musik och gott sällskap!

Tack allihopa för att Ni ville hjälpa mig att göra Johans kväll så perfekt som möjlig!
Jag hoppas ni alla hade lika roligt som jag :) Och jag hoppas Du, Johan, är nöjd med ditt födelsedagsfirande ^^

Bilder kommer snarast!

Varma hälsningar/
"värdinnan" Helena

Kommentarer
Postat av: Ängla

Tack själv gumman! Och hoppas Johan är nöjd efter kalaset. :D

Postat av: Helena

Det blev han, jättenöjd! :D

2007-01-08 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback