Söndag

Idag är det söndag, vilken skön dag. Försöker göra så lite som möjligt... Hade en jättetrevlig kväll igår med vänner och Nintendo Wii, tack alla för den!

Nu ska jag gå ner till affären och köpa chips & dipp (mums) till kvällens film. Det blir Chronicles of Riddick i HD, sounds great to me!

Har precis spelat Oblivion, vilken känsla! Men jag är ovan än så länge, blir lätt illamående för att vyerna blir så stora och blicken vet inte riktigt vart den ska fokusera. Men det är en vanesak antar jag, och jag ska inte klaga ;)

Hoppas ni får en skön kväll med mycket vila! Det kan behövas en söndag.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Have a nice day!!

Postat av: Helena

Ängla: Tack söt, du också!

2007-01-22 @ 09:11:20
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback