lördagsplaner

Först och främst måste jag tacka alla söta människor för en jätterolig utekväll igår! Tack för trevligt sällskap och tack Berre & Adam för att vi får vara i vår källare igen!

Idag har jag varit på stan med sötaste Ängla och gått runt en sväng. Hittade som vanligt massa fint på Gina Tricot, speciellt en vårjacka/tjocktröja i svart som jag bara måste ha. Underbar! Ska provas snarast.
Sen var vi på Mary Kay hudvårdsession hos Maria vilket var jätteroligt och mycket informativt! Man blir sugen på att ta hand om sin hud lite mer än bara det vanliga köret. Mycket härliga rengöringslotions och krämer, ansiktet känns underbart len. Tack så jättemycket Maria för att vi fick komma!

Ikväll blir det filmmys och lugnt med bus mitt. Ser fram emot en chill kväll efter en ganska hård kväll igår :P
Hoppas Ni får en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback