det kan vara mysigt att planera

.... lite lagom. Jag tycker om att ha lite planer i veckan, det gör att man har något att se fram emot! Speciellt när det är roliga planer :) idag ska jag försöka skriva CV, eller åtminstone börja. Ingen egentlig stress. Sen ikväll ska jag förbi mina föräldrar, det ser jag fram emot! Vi träffas (tyvärr) så sällan, så jag får passa på när tid finns. Lite senare ska jag smälla nyårsfyrverkerier (små) med Simon!

Imorgon ska jag simma med mamma min och sen träffa bus på kvällen, det senare är alltid underbart! Jag hoppas kunna träffa bästis Ellen också nåt i veckan, det likaså är alltid underbart o roligt :D

Nu blir det efterlängtad frukost.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Wesslan

till skillnad mot dig älskar jag o inte ha några planer alls, låta tiden ha sin gilla gång och njuta av friheten på kvällen. sen kan nåt enstaka kommande speciellt va mäkta intressant :P (toothfairy got more info) och få en att vilja att veckan ska rusa förbi

2007-01-02 @ 11:55:21
Postat av: Helena

Wesslan: Ja jag förstår det. Tror det är stor skillnad om man har arbete eller plugg på dagarna, mot att vara ledig. Vet att jag själv bedyrade den lilla lediga tid jag hade när det var så stressigt i skolan och ville planera in så lite som möjligt. Har man lite ledig tid så är den nog mer värdefull än om all ens tid är ledig tid :)

2007-01-02 @ 14:06:30
Postat av: Ängla

Jag träffas jättegärna i vecka, det vore super!
Onsdag eller torsdag efter 18 funkar t ex för mig. Hur ser det ut för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback