skänker en tanke

Mina tankar går idag till alla de människor som drabbades av den fruktansvärda olyckan mellan Rasbo och Uppsala tidigt imorse. Jag tänker på alla de som tyvärr avlidit och alla de skadade som nu ligger på sjukhus runt om i Uppsala. Jag tänker även på alla de anhöriga som i panik försöker få tag i sina nära och kära.

Sist men inte minst tänker jag på mig egen pojkvän som jobbar på Upplands Lokaltrafik och nog haft en väldigt jobbig morgon. Jag älskar dig och jag finns här - alltid.

Idag tänker jag på alla Er.

/Helena

Kommentarer
Postat av: Ängla

Ja, det var en mycket omvälvande nyhet. Mycket tragiskt.

Postat av: Helena

Ängla: Ja väldigt tragiskt. Det som inte får hända, händer plötsligt utan att man kan göra något åt det.

2007-02-27 @ 20:34:48
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback