plugg parallellt med jobbsökande

Ja, det är inte alldeles enkelt att kombinera de två. Oftast tar skolan alldeles för mycket tid för att jag ska hinna med något annat (i huvud taget nästan). Men idag tog jag halvdag plugg och resten av dagen sökte jag några jobb. Fick iväg en del ansökningar i alla fall.

Tänkte ta nästa "rejd" på söndag. Får hoppas det har kommit in några nya jobb då!

Fikade med mamma min idag och pappa kom dessutom, vilket var en mycket rolig överraskning tyckte vi! En god bagel med massor av groddar och grönsaker, en yoghurt och ett glas juice blev det till lunch. Till efterrätt en liten bit äppelkaka. Mums så gott! (tack pappa!)

Nu har jag just avslutat min middag och om nån timme ska jag till min underbara. Wiiho!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Låter supermysigt! Du får ha en fortsatt bra dag gumman!

Postat av: Helena

Ängla: Du också mitt solsken! :D

2007-02-08 @ 18:50:48
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback