eloge till Dig

Vill ta detta tillfället i akt och ge min underbara väninna Ellen en stor eloge för allt det jobb hon gör och för allt det fantastiskt hon åstadkommer!
Ända sedan vi var små har hon vetat vad hon ville och gett sig sjutton på att ta sig dit. Vilket hon också har gjort! Idag är hon en mycket framgångsrik ung kvinna med hunger efter arbete och utveckling. Hon klarar av saker jag själv bara skulle kunna drömma om och hon inspirerar mig till att kämpa och förhoppningsvis lyckas.

Hennes senaste verk finns att hitta i Ergo där hon skrivit ett långt reportage om olika boendeformer under studietiden. Utöver detta är hon chefsredaktör för Upplands Nationstidning, skriver för UNT och IQStudent mm. Och häpna, hon är endast 23 år! Så ung men redan så framgångsrik!

Alla som har henne i sitt liv bör skratta sig lyckliga! För er som inte har det kan jag bara beklaga.
Ellen är en frisk fläkt, en driven tjej och en underbar vän!

Du är fantastisk gumman!!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Aw. Är det mig du skriver om där upppe? Åh. Jag blir rörd. Tack gumman! Du inspirerar m-i-g varje dag. Puss!

Postat av: Helena

Ängla: Sure is ^^ Puss!

2007-02-09 @ 08:59:52
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback