underbara toner från källaren

Vilken kväll det var igår! Vilken stämning, vilket ös! Underbart att se alla vänner, nya som gamla, njuta och ha det så roligt tillsammans. Det är sannerligen något speciellt.
Jag och Johan kom strax efter elva, efter att ha frusit o huttrat en stund i kön. Men tack vare folkmassan hade killen i kassan ingen koll på vem som var student (dvs kommer in gratis) och vem som inte var det, så det var mer eller mindre bara att traska rakt in. Sånt gillar vi ;)
Nere i källaren var det redan fullt ös medvetslös. Adam Miklas stod vid spakarna och bjöd på fantastisk hardtrance. Härligt att se dig i ditt rätta element igen, Adam! Utan tvekan kastade jag mig ut på dansgolvet och var snart omgiven av vänner som log och skrattade. Vilken känsla!
Efter en timme sådär var det så dags för Ultraform. Ända sen jag såg honom på Monday Bar Lucia Cruise vet jag att denna killen är något speciellt! Han bjuder på sig själv i större utsträckning än någon dj jag sett förut! Hela tiden är han igång, vevar med armarna, skuttar runt med benen, och gör diverse roliga grimarser i takt med musiken. Det är en fröjd att se & höra denna killen!
Tongångarna blev hårdare och hårdare allt eftersom kvällen gick, och jag stod väl still sisådär 10 min sammanlagt under dessa 3 timmar. Hur kan man stå still liksom!? :D

Vid halv tre snåret var det dags att ge sig av hemmåt, då vi som bor på "landet" är beroende av nattbussen hem. Väl hemma duschade vi av oss för att sedan stupa i säng. Gah trööött!

Idag är jag som vanligt seg och har rejäl träningsvärk i musklerna. Ser fram emot en dag med så lite innehåll som möjligt.

Tack Adam Miklas & Ultraform för en helt fantastisk kväll! Och tack alla mina nära & kära som delade den med mig.


Kommentarer
Postat av: Ängla

Ja visst var det riktigt lyckat :)

Postat av: Helena

Ängla: Minst sagt!

2007-04-24 @ 11:48:57
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback