Hej!

Idag har jag suttit på taket och solat i några timmar, bättrat på solbrännan. Medans har min sambo suttit i köket och meckat datorer, han är så duktig! Fascineras av hur han kan sätta ihop en fungerande dator av en massa delar och sladdar haha. Jag skulle också vilja lära mig nån dag :)

Snart blir det middag och sen lite spel tror jag. Bara jag hittar nån att spela med i min level, Moria är omöjligt om man är själv >_< Smått frustrerande emellanåt. Blir dock inte så sent ikväll eftersom jag ska träffa pappa 11 imorgon vid Universitetet. Vi ska gå till stenhuggaren och bestämma en sten till mammas grav. Sen blir det lunch och sen ska jag uträtta ärenden (som inte blev av idag för att jag ville ta vara på sol-tillfället).

Förresten, MJ-fans - skriv på!
http://www.supportjacksonportrait.com/

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback