haha

Snackade med min kompis K tidigare ikväll, han är också MJ fan vilket är väldigt kul. Jag hade precis ändrat min byline på msn till "where have I been for the past 13 years?!" och syftade på de åren då jag inte lyssnade på MJ. Precis då sa K att han inte fattade hur han kunnat lyssna på nåt annat än MJ, att han inte såg poängen med annan musik för den gav honom inte samma känslomässiga upplevelse. Lite kul hur vi tänkte precis lika där.. :) Jag gillar dock annan musik också väldigt mycket (det gör nog han med) men jag känner inte lika starkt för någon annan artist. Det finns ingen annan artist som får mig att gråta eller skratta så mycket.

Nu är det strax sängdags. Kollat på nästan för mycket The Hills, så jag är helt snurrig nu av Spencer, Heidi, Lauren, Whitney och Audrina.. plus alla deras killar :P

Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback