död åt SJ

Just nu hatar jag SJ mer än vanligt. En dryga timme tvingades jag sitta fast i Märsta, en fredagskväll. Kul!! Inte. Tog mig 3 timmar att ta mig från jobbet och hem :( Blä blä blä. Och det är inte direkt första gången detta händer. Det känns som det är minst en gång i veckan som tågen blir försenade pga både det ena och det andra. En rejäl satsning på förbättring av tåg, spår och signaler borde göras. Jag lovar att jag inte är den enda som är sur över detta eviga försenande!

Nu är jag i alla fall äntligen hemma. Dödshungrig, men hemma. Och det är trots allt fredag. Det i sig är värt att glädjas åt.

Hoppas ni får en trevlig helg!



Det ser ju trevligt ut, eller hur? Akta er, bakom fasaden döljer sig signalfel, trasiga tåg, hala räls och brist på spår :S

Kommentarer
Postat av: Ängla

Stackarn :( Hoppas du får en bra kväll nu när du är hemma trots allt. Puss

2008-11-07 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback