what's the latest

Ja, vad är det senaste kanske någon undrar (eller kanske inte, så intressant är jag nog inte). Hmm. Beställt tid hos en psykolog, kanske hjälper det. Jag hoppas det i alla fall. Pratat en del med familjen vilket är mycket skönt, vi kommer närmare varandra än någonsin nu känns det som.

Skolan går väl sisådär. Jag har ingen direkt motivation till någonting, men nyss upptäckte jag att jag faktiskt lärt mig något och det är såklart roligt. Ser fram emot (nästan) 2 veckors ledighet efter nästa vecka, som börjar med en riktig party kryssning. Det ska bli väldigt roligt, få tänka på lite annat, umgås med nära & kära och bara ha roligt. Allt för få saker känns roliga i mitt liv just nu. Speciellt den kommande tentan nästa fredag... urk. Kommer inte gå bra, det vet jag.

På fredag ska jag träffa först Anna och sen Ellen. Jippie! Ska bli väldigt roligt att träffa dem båda.
På lördag ska jag och Johan se senaste Pirates of the Carribian, jag tror den kommer va jättebra. Bio är i alla fall alltid underbart, så mysigt med godis och långa biofilmer. Wiiho!
På söndag är det ju mors dag. Då tänkte jag cykla förbi flräldrarna med en stor blombukett till min fina mamma, samt passa på att laga lite storkok när jag ändå är där. Pappas kålgryta rockar!

Ja, så det är väl lite om mitt liv just nu... vad som komma skall. Nu är det dags för lite mellanmål och sedan återvända till skolböckerna. Om inte allt för lång tid är det speldags. Oh yes.

Kommentarer
Postat av: Xtian

Klart det e trevligt med lite uppdatering :)
Låter bra med psykolog, har oxå funderat lite på d, men vekar teh dyrt? eller? 0o

Postat av: Helena

Xtian: Jo det är nog dyrt beroende på vart man går. Jag har ju fördelen att jag kan gå via studenthälsan och då kostar det inte så mycket.

2007-05-24 @ 00:11:50
URL: http://www.aeris.blogg.se
Postat av: Xtian

fooking students .... always getting stuff.... for free.... *muttra*......... :D

2007-05-24 @ 00:23:52
URL: http://xtian.blogg.se
Postat av: Helena

xtian: haha :D

2007-05-24 @ 08:34:52
URL: http://www.aeris.blogg.se
Postat av: Ängla

xtian: Det behöver nog inte vara dyrt. Går säkert att få genom något sjukhus. Man behöver inte gå privat?

2007-05-25 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback