en bästa vän

Inte alla är välsignade med en bästa vän. En människa som finns för en i vått och torrt, någon som alltid lyssnar. Någon man kan ringa mitt i natten, på julafton eller trettio gånger i rad. Någon som aldrig suckar, någon som aldrig säger "måste vi snacka om det nu?". Någon som alltid stöttar dig.

Men jag är välsignad med en sådan vän. Och jag tackar Gud för att hon finns.

Gumman, jag har känt dig sen vi sprang i blöjor och lekte i sandlådan. Nu, 23 år senare är vi närmare vänner än någonsin. Tänk allt vi gått igenom i sorg och i glädje, i tårar och i skratt. Genom svåra stunder har vi vi hållt ihop, tillsammans.

Tack för att Du finns! Jag vet att jag säger det ofta, men jag vill säga det igen. Tack.

Jag älskar Dig.

image18

Kommentarer
Postat av: Ängla

Du är för fin min vän! :):):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback