tourdates

Ja, nästan i alla fall. Men framöver är det vissa datum/tidpunkter som verkligen utmärker sig och det är så roligt! Here we go...

* Nästa vecka hoppas och tror jag att min Thriller-jacka kommer! Jag kommer seriöst aldrig ta den av mig.
* Innan 30e september måste jag förboka
The Michael Jackson Opus som släpps i december för att få den för det "billiga" priset (ca 1200 kr). Efter september kommer den att kosta det dubbla.
* 28 oktober går jag, K och M (och massa andra fans) på This Is It och skriker oss hesa antagligen! ;)
* 31 oktober tatuerar jag min snygga MJ-siluett på vaden. Den kommer bli ca 13 cm hög och vara svart med några få mörkröda detaljer.
* 2 novebember är det Thriller Live i Stockholm och det kommer bli huur kul som helst! Men det kommer nog samtidigt bli väldigt tungt emellanåt, för det kommer kännas som att det är Michael som står på scen. Det SKA vara Michael som står där, ingen annan :(

Gah! My head is spinning :D

Kommentarer
Postat av: Ängla

Hihi vad härligt gumman, fullspäckat schema i MJ-anda. :D Vilken superbra hård låt förresten! Snacka om energi i den, wiie. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback