Äntligen helg!

Jag säger samma sak varje fredag - ÄNTLIGEN helg! Det känns som att jag alltid är mer eller mindre död när fredagen väl kommer, och jag skulle egentligen kunna störta i säng på direkten. Men så kul ska vi inte ha.

Ganska nyligen hemkommen från jobbet. Köpte med mig mörk choklad hem som min kära kollega (aka chokladfantast) tipsade om. Jag fick smaka en bit av henne och det var otroligt gott!
Amedei hette den, om någon undrar. Nyss klippte jag ut bilden på min kommande tatuering och tejpade fast den på benet för att få en bra känsla för hur stor/liten den kommer bli. När jag var hos tatueraren och beställde tid valde jag en modell mindre men jag såg nu att jag inte kan ha mindre än orginalet. Så jag ringde helt enkelt till Rough Stuff och bad dem anteckna att jag ville ha den storleken på bilden jag hade med mig dit. Det känns bra, den ska ju synas och dessutom vet jag av erfarenhet att det som kan kännas stort till en början känns ofta mindre med tiden. Man vänjer sig liksom. Nu kommer tatueringen bli ungefär 13 cm hög.

På tal om MJ så är det verkligen MJ overload nu haha. Så härligt och roligt. Nästa vecka hoppas jag att min Thriller skinnjacka kommer!! Jag drömde om den inatt, att den kom i paket med vackert papper och när jag öppnade paketet sken det om hela jackan :P Jag behöver väl knappast säga att jag längtar efter den haha. Den 30 oktober (eller 28e?) är det filmpremiär för This Is It som jag givetvis ska gå på, den 31 oktober är det som sagt tatuering och 2 november ska jag och S på Thriller Live :D Vi fick biljetter!! Dock försvann de väldigt fort och nu tror jag att det är slutsålt. Kan tro att den är hårdvaluta nu när vår ängel inte finns på jorden mer.

Nu ska jag fixa lite mat och sen kika på nån MJ konsert i soffan. Välkommen, underbara helg!

Kommentarer
Postat av: In memory of MJ

Sv: Videon funkade inte :( Det stod att det var i fel format eller nåt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback