straffad

Just nu undrar jag om Gud straffar mig för något... De senaste två helgerna har jag legat hemma sjuk med en rejäl förkylning. Denna helgen kände jag mig för en gångs skull frisk, men inte då. Då blir man magsjuk istället. NÄMEN ÅH SÅ ROLIGT!!

.....

Tur att jag hann fika med finaste E idag i alla fall och gå på bio med älskling. Morgondagen var ändå oplanerad så det "passar väl bra" att bli sjuk nu.

Ibland känns det bara som att man inte orkar mer! Men det gör man alltid ändå.. på nåt sätt.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Stackars gumman. Det tar verkligen på krafterna att vara sjuk när man ska orka vardagen plus allt annat :( poor bebo. Hoppas du haft en bra lördagskväll trots allt! Vi såg dig på håll från bilen idag vid Geijersgatan :) puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback