snart helg!

Idag känns det mycket bättre! Mycket tack vare världens finaste bästis som alltid lämnar ett leende på mina läppar <3

På jobbet var det kaos haha, men åtminstone organiserat sådant. Det gillar jag! Tycker om när det är fart och fläkt och folk springer runt på kontoret och alla pratar med alla. Så länge man själv känner att man har saker under kontroll så tycker jag om när det är full rulle!

J kollar på någon skräckfilm om en evil bebis (why? haha) och jag pratar med finaste forumvännerna. Lyssnar på November Rain, älskar verkligen den låten. En tidlös klassiker.

Imorgon är det fredag, wiiee! Ska äta lunch med kära storebror på dagen och sen blir det lugna bullar här hemma. På lördag ska jag fika med bästis och sen kanske bio på kvällen med min J ^_^ Lutar mot att bli en väldigt mysig och härlig helg, med andra ord. Veckan har gått så väldigt fort så jag har knappt hunnit känna av tröttheten. Och detta trots att jag vaknat varje natt av hostan denna veckan :( Suck, längtar efter att få sova en hel natt ostört igen.

Hoppas ni har en fin torsdag där ute!

Kommentarer
Postat av: V

Du är världens finaste!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback