Jag dör.

Åherregud. Okej. Andas. Ett, två... och tre.

Min Thriller-jacka kom idag!!! Jag har väntat på den i fem veckor vilket har kännts ungefär som fem år. Wow, ni skulle sett mig när jag kom hem och J sa att jag fått en avi!! :D Jag var tvungen att rusa fram och tillbaka i hallen några gånger och krama pappret :P Udda, jag vet.

Sen ner till ICA i ilfart och råkade visst tränga mig före i kön för att få hämta ut paket. Men what the hell! :D This is life and death people! Sen cyklade jag som en dåre hem igen och slet upp paketet. Och dog. Det kändes plötsligt som att Michael var i rummet... detta är ju så nära jag någonsin kommer hans Thriller! Jag provade den och det vara bara föör coolt! Drog på mig mina höga skinnstövlar och dog igen. Seriöst, jag är coolast i stan :D

Åh kan det bara bli imorrn nu så jag får gå till jobbet i min nya skinnjacka. Varenda kotte kommer kolla på mig, jag älskar det :D

"For no mere mortal can resist, the evil of the Thriller..."

Kommentarer
Postat av: Alicia

VISA BILD! :D

Postat av: Ängla

Du var säkert snyggast i Stockholm med din nya jacka! Wiie. Precis skrivit klart för kvällen, det blev sent. Nu sova, det ska bli sweet. Puss

2009-10-07 @ 00:46:18
URL: http://musikochmedia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback