If you have them, spend them

Eller kanske inte. Men idag tuffade jag ner på stan i alla fall för att fylla på höstgarderoben lite. Fick med mig två tröjor av det varmare slaget från H&M samt två par jeans (från Gina Tricot & JC) samt lite smink. Stod på Gina och tittade på deras MJ-tröjor, men kände mig typ som om jag gick i 6an när jag provade dom :P Så det fick va. Känns som jag gör ett statement ganska bra ändå med min Thriller-jacka :D

Ikväll skulle vi egentligen tvätta men såklart hade vi kollat fel på tiden. Vi brukar alltid boka 19-23 men denna söndag hade vi visst bokat 13-17 och det hade vi ju missat hel. Så det blev ingen tvätt ikväll. Jag tvättade upp lite saker för hand så tar vi resten imorgon. ...Okej, detta var kanske inte så intressant :P

Nu blir det chill resten av kvällen och ladda för en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback