helg och massa planer!

Yay, helg igen! Av just den varan kan man verkligen inte få nog :) Denna helgen kommer jag spendera i Stockholm faktiskt, i MJ-anda. Ikväll blir det tjejmiddag och slumberparty med A, J och V och en massa, massa konserter, private home videos och goldpants :P Det ska bli mycket roligt. Imorgon kl 12 möter vi upp en hel drös med andra fans för att hedra Michael (det är ju den 25e). Det blir lunch och garanterat en stund vid pelaren på Sergels Torg. Nya rosor och ljus behövs!

Nästa vecka blir också mycket mysig! På måndag fyller min kära pappa år och då ska jag och J dit och fira honom :) På onsdag är det This Is It (jag hoppas att jag inte kommer bryta ihop...), på torsdag ska jag träna med min älskade bästis <3 Och nästa lördag är det tatuering! HALP :D

Puh. En sak i taget, kanske.

Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback