HELP

Okej, help help! Haha jag känner mig helt fnittrig och ungefär som när man var 16 år och besatt av nån idol :P Jag är väl inte besatt kanske, men visst blir jag smått hysterisk nu när jag sitter och chattar med en mycket nära vän till Michael som jobbat med honom under många år. Vad ska man säga?! Gah :D Om nån hade sagt till mig 1996 att jag skulle sitta och prata med en sådan nära vän och kollega till min idol hade jag bara skrattat. Jag menar, sånt hände bara inte på den tiden. Kanske om man hade turen att vinna nån tävling, men hur ofta gjorde man det?

Haha nu ska jag skicka en t-shirt till honom med svenska flaggan på, jag tror jag skrattar ihjäl mig xD

Internet rules!!

Bah. Det slog mig precis att det är helt sjukt att vi fansen har kontakt med så många i Michaels närhet nu MEN det är liksom fem månader för sent... :( Varför kunde jag inte fått kontakt med dessa människor medan Michael levde?! Ååh, så typiskt.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Så coolt bästis! Vad roligt att ni pratar och vad kul med tishan! Den kommer han säkert att gilla massor. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback