måndag

Så var det ny vecka igen. Imorse var jag utomjordligt (!) trött men släpade såklart upp mig ändå. Sov hela vägen mellan Uppsala och Södermalm vilket nog gjorde gott. Väl på jobbet var det full rulle som vanligt och trots att jag gjorde nåt hela tiden hann jag inte med det jag egentligen skulle göra. Suck. Blir nog att sitta kvar lite imorrn, trots allt.

Ska träna på Friskis & Svettis på Medis imorrn tänkte jag. Passa på att ta lite längre lunch (då jag ändå kommer sitta över) och träna där. I och med mitt medlemsskap får jag reducerat pris till 50kr. Det kan det vara värt. Speciellt då alternativet troligen är att inte träna alls.

På torsdag är jag ledig, det ska bli skönt. En lite "mitt-i-veckan" helg sådär. Sen blir det jobb fredag och söndag igen.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback