Hej!

Hoppas ni mår bra där ute. Jag är faktiskt på härligt bra humör och njuter av av vara det. Äntligen skiner solen igen och regnet känns långt borta. Även om inte är så varmt så är det skönt att slippa vara blöt hela tiden :S Usch.

Idag ska jag träffa älskade bästis och fika/äta middag. Jag ska även få födelsedagspresenter, wiie! Längtar :)

Tänkte spela lite nu på lunchen, men spelet var nere för maintance. Typiskt... får bli lite när jag kommer hem ikväll. De som säger att mmo är beroendeframkallande skojjar inte... men vad gör det :D I love it.

På fredag är det midsommar och då är man ledig! Yippie. Jag ser fram emot en lugn helg, inte sugen på att festa så jag tar det gärna piano. Sen jobbar jag måndag och på tisdag är det begravning. På onsdag tog jag & J ledigt för att återhämta oss efter tisdagen (framför allt jag då). Det kommer nog behövas.

Ta hand om er!

Bästa låten just nu: Bruce Springsteen - Thunder Road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback