the end of an era

Tusen tack alla fina vänner för ett underbart nyårsfirande igår! Och ett extra stort tack till finaste Ellen & Linus som ordnade så otroligt god nyårsmiddag och sen bjöd på underbar musik natten lång. Ni är bäst!!!

Idag är lite av "the end of an era". Jag sov hos J inatt och imorse kom jag på att detta var sista natten hos honom, i hans lägenhet. Nästa gång vi sover tillsammans kommer det var i vårat gemensamma sovrum, i vår lägenhet! Jag kan nästan inte förstå det... jag kommer få vara med min älskade varje dag. Det är så underbart! I fem år (nästan) har jag sovit hos honom så det känns faktiskt lite konstigt att inte göra det mer :) Men på ett härligt sätt.

Idag har vi flyttat massa saker från J's lägenhet till nya stället. Skönt att kunna flytta sakerna direkt utan att behöva lägga ned dem i flyttlådor. Sen har vi även flyttat över hans grejer i förrådet till vårat. Såg att både min säng och min TV kommer få plats i förrådet, mycket skönt då mitt nya rum är ganska litet. Jag kommer bara ha mitt skrivbord och min dator samt en skön fåtölj och en fin lampa i mitt rum. Det ska bli min lilla läshörna. Sen kommer ju Witch king stå i ett hörn och mina tavlor hänga på väggen. Jag ska även skaffa en liten hylla att ställa alla mina Tolkien böcker på, mina LOTR filmer och alla kommande Tolkien relaterade saker jag ska skaffa. Ser jättemycket fram emot det!

Här hemma har jag packat det sista samt dammtorkat alla möbler så de bara kan flyttas in i lägenheten. Imorgon ska jag dammsuga och dammtorka golvet, sen är jag mer eller mindre klar (pust). På eftermiddagen ska vi åka till Mio och EM och titta på/köpa möbler. Yippie!

'Quel undome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback