styrkemedel

Idag ska jag gå på ett jympa pass! Det ska bli mycket roligt, har inte gått på aerobics sen jag var typ 18. Senaste året har det enbart blivit gym, vilket jag älskar förstårs. Men nu när jag tränar på Friskis & Svettis ingår ju allting och då känns det dumt att inte utnyttja det. Varierad träning ger ju dessutom bäst resultat.

Idag blir det styrkemedel. Hoppas jag hänger med (haha), det var ju några år sen sist som sagt.

Sen ser jag fram emot en lugn kväll med resterna av fredagens chips och dipp och bra film med min älskling!

Update: Det var rejält jobbigt! Men väldigt roligt :) Tror jag måste variera min träning mer, känns att kroppen inte är van vid dessa jympapass. Gymmet klarar jag galant, men på aerobicsgolvet känner jag mig lite som bambi på hal is :P

Kommentarer
Postat av: Ängla

Hoppas du hade roligt darling! SM tycker jag är ett perfekt pass om man vill få ut så mycket som möjligt av jympan, samtidigt som tyngdpunkten ligger på lite extra styrka. Vore superkul att träna ihop snart. Puss

2009-01-18 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback