livets goda och onda stunder

Ja, som sagt, det är otroligt kul att flytta men det är också väldigt påfrestande. Igår kväll somnade jag gråtfärdig för jag kände hur det bara blev för mycket. Denna julen har varit otroligt intensiv för mig, med arbetslöshet, mamma som flyttar till vårdhem, pappa som blir kvar ensam, samt flytt och en ny tillvaro som sambo. Även om det sistnämna såklart är underbart så har resten verkligen tagit på krafterna. Jag kände mig helt orkelös igår kväll och hade svårt att sova. Dessutom hade jag världens mensvärk.. suck. Livet är tufft emellanåt, det vet jag mer än många andra.

Men livet har många bra stunder också :) Och det är viktigt att inte glömma dem när det känns motigt.

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Du med bästa!

2009-01-08 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback