I'm not dead

Nejdå, jag lever. Men just nu är jag inne i en crunch tid på jobbet, med arbetsdagar som snittar på 11-12 timmar. Så det blir inte mycket tid över till Internet. Mest jobba och sova. Men det har funkat bra hitills och är faktiskt riktigt roligt att jobba (även om man blir väldigt sliten av så långa dagar förstårs).

Imorgon och söndag jobbar jag till 10-18. Ledig är jag alltså inte, men jag hinner få lite helg på kvällen. Imorgon ska jag och älskling se King Kong på blueray och mysa. Det ser jag verkligen fram emot!

Ikväll är han ute med sina kompisar för bio och middag, de har säkert jätteroligt! Jag försöker att inte sakna honom alltför mycket ^_^ Man blir liksom bortskämd med att alltid vara tillsammans när man bor ihop. Men det kan vara skönt och sunt med lite egen tid också, helt klart.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback