grattis min underbara älskling!

Idag är det Din födelsedag! Och det ska vi fira :) Längtar tills du kommer hem så vi kan börja hihi. Jag hoppas att du tycker om din födelsedagspresent. Grattis älskling!

Till mina bloggvänner; jag är ledsen att jag inte har skrivit på ett tag. Det har varit såå mycket senaste tiden bara med inflytt i nya lägenhet (jag älskar verkligen vår lägenhet!!), massa möbel inköp (Mio & Ikea) samt fix o trix med möblering, uppsättning av lampor och så vidare. Puuh.. i måndags fick vi i alla fall våra två respektive rum tapetserade så att  vi kunde flytta in våra datorer och skrivbord. I går köpte jag en taklampa och satte upp i mitt rum, jättefint :D Under veckan kommer min fina fåtölj från Mio, min läslampa och snart förhoppningsvis också min Witch king. Kommer trivas så bra i mitt rum och i hela lägenheten! Vi är så lyckliga över detta stället, om ni bara visste... :)
Inte mycket av detta vore möjligt utan älskade storebror Kristofer. Tusen tack för allt! Det betyder mer än du någonsin kan ana. Jag älskar dig!

Nu ska jag börja duka och fixa för födelsedagsmiddag. Ta hand om er där ute så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback