ååh

Nu blev det riktigt svårt. Jag tycker väl att jag har ganska bra att uttrycka mig i ord och har många gånger fått höra att jag är bra på att skriva, men i vissa tillfällen känns det som inga ord räcker till. Detta är en sådan gång. Jag har fått lov att lämna ett brev vid Michaels grav men jag har inte en aning om vad jag ska skriva. Hur beskriver man allt det han får mig att känna på några A4 papper? Jag skulle behöva lägga en hel bok vid hans sida för att faktiskt få med allting. Åh. Jag får fundera lite och sen bara skriva från hjärtat. Det är nog egentligen det bästa. Jag tror jag ska köpa en nalle och skicka med också. Sen kommer jag få kort på när mina saker står vid hans grav, det kommer kännas konstigt men väldigt fint...

Hmm, dags att börja fila på vad man ska skriva då... svårt!

Älska, älska, älska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback