Igår & idag

Vackraste låten just nu är utan tvekan Michaels "Fall again" (det krävs att du har Spotify för att länken ska funka. Annars, sök på youtube!). Jag älskar verkligen den!

Igår såg jag och älskling 20 minuter preview av Avatar i 3D. Jag kan bara säga att det påminner inte om nånting jag sett förut. Ordet fantastiskt räcker inte ens till för att förklara upplevelsen! Längtar obeskrivligt mycket tills filmen kommer i sin helhet i december. Tänk vad 3D gör för bioupplevelsen, det är sådan häftig teknik. Ni som fortfarande inte sett en 3D-film, gör det redan idag! Why wait...? Det slår det mesta ni sett på bio, jag lovar er.

Trailer för Avatar finns här http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/

Väl hemma skulle vi se en film som heter In the electric mist, men jag somnade efter typ 10 minuter :P Inte för att filmen verkade dålig men jag var såå trött efter arbetsveckan.

Idag ösregnar det ute så det blir en innedag, ganska skönt. Behöver en dag med inget speciellt planerat. Ska nog kolla på någon konsert eller hans home videos, jag har ju min box med 32 dvds att välja på :P Får dock ta det i lagom dos annars blir jag ledsen. Fortfarande sörjer jag honom så fruktansvärt mycket samtidigt som min kärlek för honom växer för varje dag. Någon skrev att hon stolt kan säga att hon älskar Michael Jackson, och jag kan bara instämma. Vi älskar honom för allt han var, allt han gjorde för sina medmänniskor, hans otroliga osjälviska natur, hans söta leende och självklart hans fantastiska musik och uppträdanden. Men tillsammans blir vi starka, kära vänner :)

Fick precis svar från Rough Stuff, jag mailade dom förut och bad att få ändra lite i min design. Jag hade ju tänkt att Michaels strumpor skulle vara vita först, men jag tror det är ett säkrare kort att skippa det vita. De jag snackat med som kan ett och annat om tatueringar säger att vitt är en ganska otacksam färg att tatuera. Så jag skippar det nu och kör svart bara. De röda detaljerna kommer jag behålla dock, i en mörk blodröd färg. Det tror jag blir bra!

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fin låt måste jag säga. (Spotify äger!)

2009-08-22 @ 12:15:39
Postat av: Wesslan

Hmm skumt mitt nick försvann från tidigare inlägget? Aja var jag iaf och yes Avatar kommer sätta nya gränser för 3d och animering :D

2009-08-22 @ 12:17:11
Postat av: Helena

Haha ja det kan krångla emellanåt. Vad roligt att du tyckte om låten ^_^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback