idag

Idag ska vi  fika hos pappa kl 15. Det blir jättemysigt. Sen har vi tvättstuga ikväll vid 19, kanske inte fullt lika mysigt. Men dock nödvändigt efter resan. Fasligt var det går åt kläder när det är +30 grader ute :S På tal om resa så börjar min solbränna lägga sig, buhu. Jag hoppas att Sverige bjuder på lite sol och värme innan jag börjar jobba igen så att man kan bättra på den. Vore ju trevligt att komma till jobbet sådär fräscht brun som jag var när vi kom hem från Kreta. Heja, Sverige!

Imorgon ska jag ner på stan och uträtta lite ärenden. Skulle egentligen åkt ner igår men vi vaknade 16 (don't ask) och skulle på bio 17:15 :P Så det blev lite stressigt. Imorgon ska jag i alla fall kolla på födelsedagspresenter åt bästis, köpa ett fodral till min nya nano så att den inte blir lika kantstödd som den förra samt växla tillbaka euro från resan. Jag ska också gå till mammas grav med blommor.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback