Hi, I'm 14 years old...



Detta är seriöst nåt av det sötaste jag sett. Michael kallar in security för att en liten insekt sitter på scenen! (vid 5:30 ungefär) Så gulligt :D Hela denna videon är bara bedårande. Hur kan man inte älska honom, liksom? Hans leende får mig att älska livet och alla runtomkring mig.

Ja jag vet att jag beter mig som 14 igen, men so what ;) Mitt liv är ändå så seriöst jämt så ibland är det skönt att få snurra runt i en drömvärld där man suktar efter sin idol. Precis som man gjorde för 10 år sedan. Varför slutade man, undrar jag? Jag läste en insändare idag i Metro från en 30-årig kvinna som hade älskat Backstreet Boys i typ 20 år och hade inga planer på att sluta. Hon undrade vart alla skrikande fans hade tagit vägen, som fyllde konserterna på tidigt 2000-tal. Idag är det typ halvfullt när de spelar. Det är ju hur kul som helst att ha en idol och man kan faktiskt hålla det på en "normal" nivå, utan att tapetsera rummet fullt av affischer och tro att man ska gifta sig med killen/tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback