vilken härlig dag!

Solen skiner ute och det är lördag! Underbart. Alldeles strax ska jag ner på stan och göra en synundersökning samt beställa nya fina glasögon. Yay! Ska bli så skönt med nytt och att ha 2 par. Perfekt att använda mina gamla på gymmet tex. Happy!

Något annat som gjort mig happy är mötet vi hade på jobbet i fredags om det nya lönesystemet vi ska införa på prov i ett år. Utan att gå in på detaljer kan jag säga att i stora drag innebär det att ju bättre det går för de olika projekten och företaget i stort, desto mer pengar till de anställda. Och det är så det ska vara tycker jag! Pengarna ska gå till människorna, de som sliter varje dag för att få jobbet gjort. Bra intiativ, ledningen!

Jag får dock vänta till september då jag blir fast anställd, men men... den som väntar på nåt gott :)

Nu mot stan! Ikväll blir det
Che Part One med älskling på bio. Wiie!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ängla

Låter super darling!

2009-04-18 @ 15:34:26
Postat av: Helena

Tack min bästis! Hoppas ni har en jättefin helg :)

2009-04-18 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback