vilken härlig dag!

Idag har det varit en riktigt härlig dag! Jobbet gick som smort, vi hade det jätteroligt som vanligt. Leveransen gick bra utan några större problem. Från och med idag jobbar jag/vi officiellt för Square Enix också! Lite coolt måste jag säga att det är även om jag inte direkt märkt av det än. Men det kommer väl.

Efter jobbet träffade jag underbaraste Ellen för en god och matig sallad på Coffee by George och massa tjejsnack. Så mysigt, som alltid! Skulle inte klara mig länge utan henne :)

Nu är jag hemma och inväntar min kära sambo som svettas och sliter på gymmet. Imorgon är det min tur, yay!

Ser fram emot lördag då jag och mina fina vänner ska spela kubb i solskenet. Känner mig riktigt pepp! Soligt och varmt väder, något gott att dricka och härlig musik i högtalarna - kan det bli bättre?

Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback