livet är orättvist ibland

Sitter och läser nån modeblogg om den senaste krämen som ska minska dina rynkor, få dig att se fräschare ut, strama upp och gud vet vad. Själv sitter jag med en ögoninflammation och hade varit mer än nöjd om jag sluppit se ut som Quasimodo. Finns det någon anti-Quasimodo kräm? Suck.

Men men. Igår beställde jag och käraste pappa resa till italien!! Den 13 juli åker vi och blir borta 5 dagar. Ååh så roligt det ska bli! Vi ska se Colosseum, Fontana di Trevi och Vatikanen bland annat. Jag längtar verkligen!

Nu strax mot jobbet. Hoppas inte polisen stannar mig för uppsendeväckande utseende :P

Kommentarer
Postat av: Ängla

Åh vad underbart med 5 dagar i Italien! Lovely. Puss

Postat av: Ängla

Grattis. Gud vad underbart med Italien gumman!

2009-04-21 @ 22:22:41
URL: http://musikochmedia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback