inflyttningsfest i Vattholma

Vi är nyss hemkomna från en jättetrevlig inflyttningsfest hos Fredrik & Åsa i Vattholma - tack! Pappa, Andreas och Simon var där, även Pearl med sin man och deras lilla son Tom (sötaste namnet!) tillsammans med en rad andra. Smörgåstårta och snacks bjöd det på och mycket trevliga pratstunder med allihop :) Med andra ord, en toppenfest. Vi spelade Nintendo Sport och Simon slog alla deltagare i bowling haha. Han är otroligt duktig ^_^

Fredrik och Åsa har verkligen fått det superfint i sin nya villa, grym inredning! Lilla Angelina har eget rum och egen toalett (hon är fyra år!) och lilla bebisen kommer också fått ett eget rum med söta Nalle Puh tapeter. De förtjänar verkligen detta fina hem, jag är så glad för deras skull! Längtar såå tills lillen kommer och jag blir faster igen! Till en liten flicka denna gång.

Vid 23 fick vi skjuts hem med Andreas och Simon, det blev ganska lagom. Nu lyssnar jag på Eek-A-Mouse och vi chillar. Snart blir det nog film eller serier med min älskade sambo.

Hoppas ni har en fin kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback