dödstrött

Idag var jag verkligen dödstrött när jag kom hem. Hade tänkt gå iväg och gymma men mitt huvud kokade så det kändes inte aktuellt. Hela familjen kröp ner under en filt i soffan istället och myste. Ibland kan det vara allt som behövs!

Imorgon är det onsdag (redan!) och jag ska träffa allra bästa bästis på stan efter jobbet. Längtar!

Min ögoninflammation börjar lägga sig som tur är. Inatt var ingen rolig syn, kan jag lova. Vaknade halv tre och när jag tittade mig i spegeln såg jag ut som nåt från en annan planet. Tur att det lugnade sig sen till morgonen. Alltid är det nåt, liksom...

Oh well, nog med gnällande för ikväll. Snart är det sovdags, det ska bli såå skönt. Får verkligen inte nog av sömn i dessa dagar.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback