äventyr

Idag har älskling åkt till Sthlm med sina vänner för Teknikmässa i Globen! Dom kommer säkert få det superkul. Lite för mycket teknik för min smak dock (ja det är faktiskt möjligt) så jag stannar hemma :) Fast hemma kommer jag inte vara, jag ska bege mig ner på stan nu och titta på nya glasögon, fortsätta jakten på läckra skinnpumps och kika på lite saker till vårat badrum. Sen bär det av till Luthagen och tillsammans med pappa hälsa på mor min. Det ska bli så mysigt att få träffa henne igen!

Det är strålande sol ute, jag lyssnar på E-type jättehögt (haha) och bara njuter av livet! Jag fick min semester godkänd igår och det känns såå härligt. Italien och Grekland, here I come!

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiie darling! Puss och kram

Postat av: Helena

Puss bästis!

2009-04-06 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback