ajaj

Varför kan man inte få köpa ingånga skor? Skinn eller inte, nyinköpta högklackade skor är inte sköna. Men det finns väl inga genvägar, det blir ju väldigt skönt sen när skorna format sig. Men det hjälper föga nu när man sitter med onda fötter och tår.

Nåväl. Efter jobbet idag lämnade jag tillbaka de 3 glasögonbågar jag lånat hem från Gert'z Optik. Jag trodde att jag hade bestämt mig men valde i sista sekund att utforska utbudet mer. Bågarna finns ju alltid kvar. Tänkte scouta lite på Synsam och se vad som finns där. Var inne en stund med pojkvännen och provade komiska och mindre komiska glasögon tillsammans. Blev mest skrattande och inte så mycket provande ^^ Men hittade några intressanta kandidater. Synsam finns ju i Sthlm med så jag kan kolla mer där. Efter det blev jag bjuden på god mat på O'Connors. Tack älskling!

Nu är vi hemma och ska snart slänga oss i soffan för lite tv-tittande. Härligt!

Hoppas ni har det bra där ute.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback