leveling up

Wiie jag är mycket glad! Fått en ny tjänst på jobbet från och med slutet av juni :) Jag kommer (till en början) vara ensam QA på vårat andra stora (hemliga) projekt. Längre fram kommer fem andra anställas och jobba under mig. Jag kommer alltså bli chef och ansvara för QA! :D Chef vid 25 års ålder.. ja, jag är faktiskt stolt.

Hade inte alls några planer på att jobba inom spelbranschen från början utan halkade in av en slump nästan. Men jag trivdes så otroligt bra och gjorde (tydligen) ett bra jobb så i fredags blev jag erbjuden detta. Självklart tackar jag inte nej till en sådan chans. Alla vill väl göra karriär :)

Det ska bli otroligt roligt! Jag har inte så mycket erfarenhet av chefsyrket (jag provade på det i 2 veckor bara och stormtrivdes med det) men jag tror att jag kommer lära mig snabbt. Jag hoppas det i alla fall! Jag längtar såå tills jag får flytta upp på våning 10. Nytt projekt, ny tjänst och nya tag :D

På fredag till söndag är det kryssning! Det ska också bli gaalet roligt. Jag längtar jättemycket!

Life is good :)

Kommentarer
Postat av: Ängla

Grattis! Jag är också stolt över dig. Jättestolt! Du är så duktig och förtjänar det här så mycket. Puss!

Postat av: Helena

Tack sötaste du! :D Detsamma. Puss

2008-05-27 @ 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback