sista timmen

uuhu sista timmen på jobbet är alltid så seg. Hjärnan liksom vet att det snart är hemgång, så man sneglar på klockan hela tiden. Men det har varit en soft dag idag, så jag är inte speciellt trött, vilket är skönt.

När jag kommer hem idag, runt halv sju, ska jag tvätta inför helgens resa. Har verkligen inget rent, så det behövs.
Har jag tur har min bok kommit idag (vilket den inte hade gjort igår tyvärr), så då kan jag läsa lite. Skönt att komma hem i normal tid och inte ha så mycket inplanerat på agendan.

Snart har halva veckan gått :) Längtar så till helgen!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Ängla

Hej darling! Peppen att vi ska ses imorgon, gumman! :)

Postat av: Ängla

Från denna adress skulle det ju självfallet vara... hihi.

2008-03-11 @ 20:19:31
URL: http://angladarling.blogspot.com
Postat av: Aredhel

Jaa verkligen sötnos, ser jättemycket fram emot det!

2008-03-11 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback