varmt & pollenattack

Gud så varmt det är ute! Det går ju knappt att leva :S Man duschar och 30 min senare är man varm igen. Håhåjaja. Haha, låter så typiskt svenskt att klaga när värmen äntligen kommer. Resterande månader klagar man istället för att det är för kallt och regn och rusk. Svenskarna blir aldrig nöjda ;)

Nyss hemkommen från Flogsta. Frukost på balkongen i svalkande skugga var inte alldeles fel. Härlig start på en söndag! Av nån anledning känner jag mig väldigt avslagen idag, liksom trött i huvudet. Säkert värmen, eller vad tror ni? Pollen har nog en hel del med saken att göra också (guud mina ögon, snart river jag ut dem!) Hoppas att det känns bättre i veckan eller varför inte redan senare idag?

Nu: dags för några timmar återhämtning innan jag cyklar ner på stan igen för nationsmiddag med kära Ellen! Jag hoppas hoppas på Bryggan, jag bara älskar det där på sommaren. Sån utlandskänsla! Tyvärr tycker resten av Uppsala likadant, så platsbrist brukar vara givet. Vi får se vad det blir - oavsett så blir det jättetrevligt :)

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Ängla

Pollen :/ Det var förresten superkul som alltid att träffa dig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback